Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Απάντηση της Δήμαρχου Ιστιαίας-Αιδηψού στην επιστολή στην επιστολή ανεξαρτητοποίησης του Β. Δημόπουλου

''Διαβάζοντας το κείμενο της αίτησης ανεξαρτητοποίησής, που υπέβαλε ο κ. Β. Δημόπουλος στο Δημοτικό Συμβούλιο Ιστιαίας-Αιδηψού, ως Δήμαρχος και ως επικεφαλής της παράταξης με την οποία εξελέγη, αισθάνομαι την υπο-χρέωση να του εκφέρω, ως απάντηση, τις ταπεινές μου απόψεις. 


Εν πρώτοις όμως τον ευχαριστώ, αφενός για τις ευχές προς το πρόσωπό μου περί «καλής συνέχειας» εν τη απουσία του, αφετέρου για την μέχρι σήμε-ρα «ανιδιοτελή» συμμετοχή του στο κοινωνικό έργο, το οποίο σχεδιάσαμε να παράσχουμε στην Τοπική Κοινωνία, ως Δημοτική Αρχή. Και πράγματι εντελώς ανιδιοτελώς ο κ. Δημόπουλος, άρχισε να μας αντιπολιτεύεται εκ των έσω από την πρώτη κιόλας στιγμή, μόλις διαπίστωσε ότι δεν ικανοποιήθηκαν οι προσωπικές του φιλοδοξίες.  

Τον ευχαριστώ επίσης για τις πολιτικές του νουθεσίες και επισημάνσεις των αιτίων, για τα οποία κατέστη πολιτικός μας αντίπαλος, δραστηριότερος μάλιστα παντός άλλου. Ως προς αυτό βέβαια δεν χρειάζονται διευκρινήσεις, αφού είναι γνωστή στους περισσότερους η τακτική του κ. Δημόπουλου να ε-πιλέγει πολιτικούς συντρόφους με μόνη πρόθεση την ανάδειξη της πολιτικής του μοναξιάς, μέσω μιας στείρας αντιλογίας και αντικοινωνικής τυπολατρίας.

Κατόπιν αυτού βέβαια δεν με ξενίζει ο καταιγισμός κατηγοριών, εκ μέρους του κ. Δημόπουλου, ο οποίος μάλιστα στην προσπάθεια του να εντυπωσιάσει εαυτόν και αλλήλους, υποτιμά τη νοημοσύνη του κοινού, χρησιμοποιώντας διαφορετικές λέξεις της ίδιας σημασίας, προκειμένου να επαυξήσει τους χα-ρακτηρισμούς του εις βάρος μου. Του θυμίζω λοιπόν πως οι λέξεις «οικογε-νειοκρατία», «νεποτισμός» και «φαβοριτισμός»  έχουν την ίδια ή σχεδόν την ίδια έννοια.   

Εν τούτοις και χωρίς πρόθεση να αμφισβητήσω την Παιδεία και την Πολιτι-κή Εμπειρία του κ. Δημόπουλου, του ζητώ να μου αναγνωρίσει το στοιχειώδες δικαίωμα να διατηρώ κι εγώ κάποιες απόψεις, ενδεχομένως διαφορετικές από τις δικές του. 
Παρεμπιπτόντως δε του υπενθυμίζω, ότι ως Δήμαρχος διατηρώ το δικαίωμα της επιλογής των συνεργατών μου με τα δικά μου κριτήρια. Νομι-μοποιούμαι επίσης να τους τοποθετώ σε θέσεις, στις οποίες, κατά την γνώμη μου, μπορούν να προσφέρουν εποικοδομητικό έργο και Υπηρεσίες προς τον Δήμο και τους Δημότες. Του θυμίζω ωστόσο ότι παρά τα δικαιώματά μου, ου-δέποτε ενήργησα αυθαίρετα και χωρίς να ενημερώσω δημοκρατικά τους συμ-βούλους της παράταξής μας. Του επισημαίνω επίσης πως επιτυχία μου ή η αποτυχία μου στον διοικητικό τομέα θα φανεί στον τελικό απολογισμό του έρ-γου της παρούσας Δημοτικής Αρχής και θα κριθεί συνολικά από την Τοπική Κοινωνία και όχι από μεμονωμένα πρόσωπα, που ως μοναδικό τους σκοπό έχουν την προσωπική προβολή και ανάδειξη. 

Τέλος θα επιθυμούσα να ενημερώσω τόσο τον κ. Δημόπουλο όσο και τους πρόσκαιρους συνοδοιπόρους του, πως για μένα και τους συνεργάτες μου το Κοινωνικό Συμφέρον προέχει από κάθε σκοπιμότητα, εξονυχιστική τυπολατρία ή υποκριτικές επικλήσεις οικολογικών ευαισθησιών στα πλαίσια της νομι-μότητας. Στην δύσκολη αυτή προσπάθεια, υπό το δεδομένο μάλιστα των δύ-σκολων κοινωνικών συνθηκών της εποχής μας, είναι φυσικό να γινόμαστε ευάλωτοι στην πολεμική όσων αρέσκονται να διυλίζουν τον κώνωπα και να καταπίνουν την κάμηλο. Σε αυτούς δηλαδή που με στόχο εμένα και την πα-ρούσα Δημοτική Αρχή, έχουν κηρύξει τον πόλεμο και κατά των συμφερόντων της τοπικής κοινωνίας. 

Επί του θέματος αυτού επιφυλάσσομαι πολύ σύντομα να δώσω αναλυτικές  και τεκμηριωμένες εξηγήσεις, έτσι ώστε όλοι αυτοί που εν ονόματι μιας κακώς νοούμενης «πολιτικής» αδιαφορούν για την πάσχουσα τοπική κοινωνία, να τεθούν οριστικά στο περιθώριο της κοινωνικής συνείδησης.

Όσο για τον κ. Δημόπουλο του εύχομαι να συνεχίσει την μοναχική πολιτική του πορεία, περιχαρακωμένος από το κύρος και τη βαρύτητά του, για τα οποία συνηθίζει να αυτοδιαφημίζεται. 

Η Δήμαρχος Ιστιαίας-Αιδηψού
Λίνα Ευσταθίου - Σπανού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...