Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Νέα αύξηση της τιμής του εισιτηρίου στη γραμμή Μαρμάρι - Ραφήνα

Οι εξελίξεις στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες σημαδεύονται από την πολιτική που υπέταξε τα πάντα στην κερδοφορία των εφοπλιστών και τις αποφάσεις της ΕΕ.
Το δίμηνο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ όχι μόνο δεν άλλαξε τίποτα στη ναυτιλία και τους ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, αλλά η αφοσίωση της κυβέρνησης στην ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του μεγάλου κεφαλαίου και των εφοπλιστών, αποδεικνύει ότι και την επόμενη περίοδο θα συνεχιστεί η πολιτική που χτυπάει τους εργαζόμενους που ταξιδεύουν από και προς τα νησιά, τους νησιώτες και τους ναυτεργάτες. 
Το κυνήγι του κέρδους και η πολιτική που ακολουθείται κάνει τους εφοπλιστές να ξεσαλώνουν στις πλάτες των εργαζομένων, επιβατών και ναυτεργατών, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις νησιωτικές περιοχές.

Το προηγούμενο διάστημα είχαμε:
-      Μείωση των δρομολογίων κατά τους χειμερινούς μήνες (Νοέμβρης 2013).
-      Αύξηση του εισιτηρίου από 7 σε 8 ευρώ (Ιούλης 2014).
-      Τον περασμένο χειμώνα αυξήθηκαν οι περιπτώσεις όπου η πλοιοκτήτρια εταιρία δεν πραγματοποίησε δρομολόγια με την «αιτιολογία» του απαγορευτικού.
Τώρα στο ήδη ακριβό εισιτήριο επιβάλλεται και νέα αύξηση!
Από τις 6 Απρίλη, η τιμή του εισιτηρίου αυξήθηκε κατά 0,40€ επιπλέον. Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Μαρμαρίου–Ραφήνας αποτελεί ένα ακόμα χτύπημα στους εργαζόμενους της Καρύστου και του Μαρμαρίου.
Καθιστά πιο δύσκολη την πρόσβαση στην Αθήνα που είναι αναγκαία για τους κατοίκους καθώς πολλοί χρησιμοποιούν τακτικά το δρομολόγιο για να επισκεφθούν γιατρούς, να μεταφέρουν εμπορεύματα, να μεταβούν προς τον τόπο σπουδών ή εργασίας τους. Επίσης, πλήττει περαιτέρω την τουριστική κίνηση της περιοχής. Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να αντιδράσουν σε αυτή την εξέλιξη.
Να παρθεί αμέσως πίσω η απαράδεκτη αύξηση!
Να μειωθεί η τιμή του εισιτηρίου κατά 50%!
Είναι ανάγκη τώρα να δυναμώσει το διεκδικητικό κίνημα που θα απαιτήσει συνολικά την ανάκτηση των απωλειών που είχαν οι εργαζόμενοι στη διάρκεια της κρίσης, στην κατεύθυνση της ικανοποίησης των σύγχρονων αναγκών.
Καλούμε τους εργαζόμενους της περιοχής μας να αναλογιστούν:
Όλα τα χρόνια δοκιμάστηκαν πολλές κυβερνήσεις και διάφορες πολιτικές διαχείρισης των συμφερόντων του εφοπλιστικού κεφαλαίου, αλλά τα προβλήματα παραμένουν και οξύνονται. Έχει αποδειχθεί ότι όσο η εξουσία είναι στα χέρια του κεφαλαίου και τα πλοία θα είναι εφοπλιστική ιδιοκτησία, το κριτήριο θα είναι το κέρδος των ναυτιλιακών εταιρειών και θα υποφέρουν οι εργαζόμενοι, οι νησιώτες και οι ναυτεργάτες.
Και στον τομέα της ακτοπλοΐας οι εξελίξεις αναδεικνύουν την επικαιρότητα της πρότασης του ΚΚΕ για την ανάγκη ενός άλλου δρόμου ανάπτυξης, που η εξουσία, η διακυβέρνηση, τα οικονομικά εργαλεία, τα πλοία θα είναι στα χέρια των παραγωγών του πλούτου που τα δημιούργησαν, στα χέρια του λαού. Γιατί μόνο σ' αυτές τις συνθήκες μπορεί να οργανωθεί η οικονομία, η ναυτιλία, οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες σχεδιασμένα και να ικανοποιηθούν οι λαϊκές ανάγκες.
Κομματική Οργάνωση Καρύστου του ΚΚΕ

1 σχόλιο:

  1. Που είναι οι σύλλογοι της Καρύστου που πέρυσι τέτοια εποχή καλούσαν σε διαμαρτυρίες για την μείωση των δρομολογίων; Η αύξηση δεν τους πειράζει; Αλλά πέρυσι είχαμε τις εκλογές και κάποιοι έτρεχαν και διαμρτυρονταν για να πάρουν ψήφους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...